Faceparty - Biggest Party On Earthâ„¢
MaleFemale 
Join FREE!Browse MembersMaleFemalePics + VidsCool Tools™Faceparty App™
profilegalleryfriendsblog
Name: dja5h73y
Details: 30 years old (Virgo), Male, Single, Straight
Location: Hertfordshire, United Kingdom
Profile Link:www.faceparty.com/dja5h73y
Friends65 friends | view all
zmh1981
corrie-dee
hotsharzy
xxdan1ellexx
savarge
cat-o-ninetails
amiee
curvylorraine
sxc_angel92
saucylill
nellgwin
mirrypants
Comments 10 of 15 | post a comment | view all
mizwelsh wrote...  
Not a lot,sortin xmas shit out,u? X
send message
mizwelsh wrote...  
Thanks...if ther over 16 ther legal :p lol x
send message
sueovhull30 wrote...  
added ur msn hun nd ok im not on skype atm iv not got it on this laptop its on my other 1 x
send message
xxxjazzy_fizzlexxx wrote...  
ye weather was shit yesterday but good here today. Tad hungover today. Duvet day today. Yay! X
send message
xxhotbabe2007 wrote...  
haha yh i no was thinkin bout u the otha day looked in my old fone lol still got messeges off u on it lol jus goin owt reli n been to a few concerts this year seen ndubz ladygaga n chipmunk this Monday jus gone nw wbu x
send message
bimbonat wrote...  
i misss yuuu xx
send message
x__amy wrote...  
thanks lol
send message
xxsexysianixx wrote...  
thanx xx
send message
shabba_kara wrote...  
Hey thanks for ya message!
Nah havent got msn at the moment but im always willing to chat on here?
xx
send message
x_queen_bry_x wrote...  
yeah whats your addy? :) x
and what you going to cook mee then? ;) x
send message
offline
 Send message
 Add friend
 Add to hotlist
 Rate member
 Report member
 one 2 one
Details

Last logged onCool Tools™ only

Advanced statsCool Tools™ only


© Faceparty 2017. All Rights Reserved. Last Updated 13 December 2017.