Faceparty - Biggest Party On Earthâ„¢
MaleFemale 
Join FREE!Browse MembersMaleFemalePics + VidsUpgradeOver 18s
wildnick1
baby face assassin
profilegalleryfriendsblog
Name: wildnick1
Details: 33 years old (Cancer), Male, Straight
Location: earth, London, United Kingdom
Profile Link:www.faceparty.com/wildnick1
Recent photos11 photos | view all
 
 
 
 
 
In my own words

live life the way u wanna live it
Blog  
untitled
wrote
too many freaks n weirdos on here
My Worst Day...

Losing my dad on the 10th November 2013,worst day of my life ever,love u dad xxxx
Friends86 friends | view all
wee_gail
sweet-sarah
dirtyscottishdebbie
jamiecutekicks
claire666lw
mythology666
hotbabes69
xemmabx
lilmissclaire69
dirtyfaceangel
angel_kaylee
misslegs2004
Comments 10 of 64 | post a comment | view all
tinarobbo wrote...  
nar hes goin defo :/ haha x
send message
xxtracytxx wrote...  
Haha thank you!!!! Not up to much had a nice quiet weekend in for a change you? X
send message
jennajb wrote...  
Aye u can Hun.x
send message
lilmissclaire69 wrote...  
hahaa thankyou x
send message
minxy_temptress wrote...  
Merry Christmas to you too x
send message
tattooedfreak wrote...  
Yeah I'm good thanks...glad it's the weekend :-) xx
send message
thequeen-2007 wrote...  
I'm good taa, just enjoying my time off and getting sorted for xmas x
send message
minxy_temptress wrote...  
Sweet dreams
send message
welshsheep2 wrote...  
wat u doing
send message
welshsheep2 wrote...  
Wat u up to
send message
offline
Send message
Add friend
Add to hotlist
Rate member
Report member
one 2 one
View photos (11)
Galleries3 galleries | view all
Photos of me
3 photos
ALL MINE
5 photos
stevie g & co
3 photos
Personal Stats

Interests
footy,boxing,gym,cine ma,going out,sex,shopping

Makes me happy
sun,sex,liverpool winning

Makes me sad
crap weather,liverpool losing

Perfect Partner
attractive,bubbly,kin d,must have a brain

Bad habits
none that i can think of

Cigarettes
I smoke occasionally

Alcohol
I drink occasionally

Race
Mixed Race

Hair
can u c any?

Eyes
Brown

Body Type
Slim, Toned 

Favorite Things

Food
nandos,pizzas,italian ,mexican,indian,macd' s

Music
drum n bass,jungle,80's,hip hop

TV Show
come dine with me,only fools n horses,lee evans

Author
hate reading

Movie
dark knight,aka batman.

Night Club / Bar
any that r lively

Animals
dog

Person
goldie,mike tyson,flloyd

Place
miami,mexico,brazil

Possession/Thing
my car,i phone 5 n wallet

Details

Last logged on Cool Tools™ only

Advanced stats Cool Tools™ only


© Faceparty 2014. All Rights Reserved. Last Updated 25 April 2014.