Faceparty - Biggest Party On Earthâ„¢
MaleFemale 
Join FREE!Browse MembersMaleFemalePics + VidsUpgradeOver 18s
x-xtiltonx-x
Make Love Not War xXx
profilegalleryfriendsblog
Name: Tasha Milton
Details: 23 years old (Sagittarius), Female, In Relationship, Straight
Location: Manchesterrrr, United Kingdom
Profile Link:www.faceparty.com/x-xtiltonx-x
Recent photos11 photos | view all
 
im a wopper!!!!
 
:| ... CLOSE UP!!!!
 
Southern Comfort!! (L)
 
 
In my own words

Lets just get things straight!

Firstly, i am a self confessed GEEK! But i love it!!

Dont like to waste people's time, so if your over the age of 24, dont message me, cause i probably wont reply!

At the moment, my life is extreamly shit!.. i dont have a job. and i am at college 5 days a week. Try to go skatin 3-4 times, Ifff i have the money.. if not.. its a Muuuummm .. So yeh..

Loves: Ice skatin, Britney Spears <3, mates, pretty boys. Oodles of noodles. My fone & ipod touch. Bed. Music. Shopping. Vodka. Wearin odd socks & My Luke :)

Hates: Bullies, 2 faced people.

:@ The word Sl*g :@
Arguing. Losing Stuff. Annoying people. Spiders. Scallys. People that think theyre bad.
This Week's Plan...

Is to find a Fast and Easy way to get money.. which doesnt involve street corners.. or selling my body! ... However, if you feel you have to much of it..and are willing to give me some, message me :).. haha!!
Comments 10 of 11 | post a comment | view all
dkny121 wrote...  
absolutly beautiful xx wna chat wb lyl xxxx
send message
mc_sprite wrote...  
fair enuf nuffin i can say to that lol
send message
mc_sprite wrote...  
does that mean you like what you see or are you just bein kind
send message
christophergray wrote...  
hey hows u?? i was checking out faceparty and came across ur sexy pic :) im down in pembroke like and was just wondering if i could have ur msn addy? Mines [email protected] if u wana add me or send me urs and ill add u?
speak soon angel?
xxxx
send message
cambs20 wrote...  
oh lol i see, yeah i have ice hockey skates stillplay for fun
you fancy msn?xx
send message
matty_azz wrote...  
sounds gd to me
send message
c4sino wrote...  
hi hun your stunning love to chat cas x x x
send message
cambs20 wrote...  
hey, i had a go at ice skating once, i played pro ice hockey for a season, then got into my rugby,
figure skating is so hard
what you up to?xx
send message
micha3lx wrote...  
hey gawjus ur well fit wanna chat sumtime? x
send message
scottie110 wrote...  
you wanna chat sumtime [email protected]
send message
offline 11 photos
 Send message
 Add friend
 Add to hotlist
 Rate member
 Report member
 one 2 one
Galleries1 gallery | view all
Tash x
11 photos
Personal Stats

Interests
Ice skatin, Vodka .. odd socks :)

Makes me happy
bein wiv amie (L)

Makes me sad
when im apart from amie :( haha

Perfect Partner
There isnt one!...

Bad habits
Drinkin haha!

Cigarettes
I don't smoke

Alcohol
I like to get drunk

Race
White / Caucasian

Hair
brown

Eyes
Green

Body Type
Slim, Toned 

Favorite Things

Food
Nuttella!

Music
Anything & Everything

TV Show
Scrubs. Reaper..The Simple Life. TopGear

Author
-

Movie
White Chicks <3

Night Club / Bar
Dont really go outt..

Animals
Dog.. Staff! :D

Person
Grandad. RiiP Xxx

Website
Click here to view

Place
Ice Rink.. Or bed :)

Possession/Thing
Ice Skates (L) Ipod touch (L) Phone (L) Bed (L)

Details

Last logged on Cool Tools™ only

Advanced stats Cool Tools™ only


© Faceparty 2014. All Rights Reserved. Last Updated 23 November 2014.