Faceparty - Biggest Party On Earthâ„¢
MaleFemale 
Join FREE!Browse MembersMaleFemaleCool Tools™Faceparty App™
joely26
Chatty Person ?
profilegalleryfriendsblog
Name: Cheech
Details: 30 years old (Sagittarius), Male, Single, Straight
Location: birmingham, West Midlands, United Kingdom
Profile Link:www.faceparty.com/joely26
Recent photos7 photos | view all
 
 
 
 
 
In my own words

Sup peeps i used to have a real big blogy bit here but then i realised it never kept people guessing about who i am =] i DONT use faceparty really anymore as soooo many fucking pervs are on here but i do come on occasionally to check mail and have a laugh at the faceparty pics =P mail me bitch ;)

xxxx
The Meaning Of Life...

i think the meaning of life is that no matta how old or young you are you can always find happiness no matta where you get it from xxx as soon as you find wat your looking for you grab on to it and neva eva let go =] xxxx XD xxx
Friends7 friends | view all
kara_princess_corpse
liljade17
georgieeelyriclove
elliechik
punkchaos
xo--ch--ox
ladeec33
Comments 9 of 9 | post a comment | view all
bubblyalicee wrote...  
you love it babes ;) xx
send message
gemdaminx wrote...  
cute x
send message
bubblyalicee wrote...  
Haaa. Look who it is. :P x
send message
ladeec33 wrote...  
hello sweetie i avnt talked 2 u in ages lool how r u?? x x
send message
stephaaa wrote...  
fuckinhell. you reply quickly.
yeah i have msn but hardly ever go on. bores me lol.
x
send message
stephaaa wrote...  
lol i've got an even better tattoo now
ill upload a pic of it soon lol
xx
send message
bekatheanimefan wrote...  
Hey, how are you? =]
You seem like a nice guy so... thought I'd give ya a little message - <3
send message
2-girls-more-fun wrote...  
hey yeye if u want u got msn??
x
send message
volkswag3n wrote...  
youre hot! do you have msn?
xxx
send message
offline
Send message
Add friend
Add to hotlist
Rate member
Report member
one 2 one
View photos (7)
Galleries1 gallery | view all
Photos of me
7 photos
Favorite Things

Food
dunno im pretty picky hehe

Music
haha all drum and bass and RnB

TV Show
O.C ,Lost

Movie
i have loads

Author / Book
Does shakespeare count?

Night Club / Bar
Hmmmm

Animals
Panda

Person
Santa

Website
Click here to view

Place
town/my bed

Possession/Thing
my bed or laptop

Details

Last logged onCool Tools™ only

Advanced statsCool Tools™ only


© Faceparty 2022. All Rights Reserved. Last Updated 26 January 2022.