Faceparty - Biggest Party On Earthâ„¢
MaleFemale 
Join FREE!Browse MembersMaleFemaleCool Tools™Faceparty App™
profilegalleryfriendsblog
Name: liljobunni
Details: 31 years old (Gemini), Female, Single, Straight
Location: New Marske =], Cleveland, United Kingdom
Profile Link:www.faceparty.com/liljobunni
Recent photos7 photos | view all
 
get ya tan on ;)
 
trying to look inocent :)
 
 
yeh think i should wear a bra in future lol:P
 
In my own words

i dont really have much to say about myself other than i love meeting new people so if you want to talk message me or add me on msn [email protected] :) im bubbly, fun and up for a laugh i think people would describe me as pritty random and hyper lol 8-)but its all good :D. well thats about it tbh keep in touch :)
If I was a Millionaire...

id have lot of money :D
Friends5 friends | view all
chappers123a
crazy4speed
asbo1989
d-wrix
chrissymoloney
Comments 10 of 56 | post a comment | view all
jacksonville wrote...  
and id tap bak bak haha!u good b?x
send message
dannymc3401 wrote...  
add me to msn
[email protected]
send message
lic_da_bac_o_em wrote...  
fuckin fitt !!xxx
send message
jmc28 wrote...  
added u hun :) x
send message
nick_francis wrote...  
hey cutie bum, im sure you get this alot because your way to hot for this site, but could you add me to msn please? [email protected] talk soon i hope xxx
send message
asher_h wrote...  
hmmmm lets get naked together! lol :p u ok xx
send message
luthien1986 wrote...  
i need you to fuck my arse
send message
jmc28 wrote...  
added u again lol x its [email protected] btw hun , did u accept xx??
send message
jmc28 wrote...  
added u 2 msn sexilegs xx
send message
scraggy wrote...  
hi.. nice piccies.. very cute xx
send message
offline 7 photos
 Send message
 Add friend
 Add to hotlist
 Rate member
 Report member
 one 2 one
Galleries1 gallery | view all
Photos of me
7 photos
Favorite Things

Food
love it all :D

Music
all types i can dance to any :D x

TV Show
dirty sanchez,shamess,x-factor n all tha shite

Movie
mainly comedies as u no i like a gd laugh =P

Author / Book
neva read a book in ma life!!

Night Club / Bar
sumwere tht as booze a dancefloor n lots of TOTTY

Animals
oh yeh i would say tha i am abit of an animal

Person
superman!

Website
Click here to view

Place
my bed :D

Possession/Thing
phone/bag/GHD's!

Details

Last logged onCool Tools™ only

Advanced statsCool Tools™ only


© Faceparty 2023. All Rights Reserved. Last Updated 29 January 2023.