Faceparty - Biggest Party On Earthâ„¢
MaleFemale 
Join FREE!Browse MembersMaleFemalePics + VidsCool Tools™Faceparty App™
xx_ply_grl_xx
u wna play? lol :P
profilegalleryfriendsblog
Name: Jamie
Details: 29 years old (Capricorn), Female, Single, Straight
Location: manchester/bury, Manchester, United Kingdom
Profile Link:www.faceparty.com/xx_ply_grl_xx
Recent photos30 photos | view all
 
 
 
 
 
In my own words

Elooo fnkooo for lukin at mi profile:D leave me a nice comment n al rite bk wen i next come onnn:D butt plssss dnt message me if ur over 20 :S unless i no yah fnkooo Xxxx

2 many ppl keep askin me for my msn if u wnt it then ask me but pls dnt if ur over 20 unless i know you, or ur jus gnah say hiya...u ok...wuu2...go on cam... BORINGG lol so if u actually wana chat n get to no me, live in the area of MANCHESTER and your SEXYY then al giv it yah :) xxxx
If I was a Millionaire...

i wud shop til i drop :P haha xxx
Friends7 friends | view all
rickyjim00
bomber53_
-bennieboy-
tommy6082
c_h_r_i_s_07
b19_b0y
mattkentse3
Comments 10 of 48 | post a comment | view all
memphisssexy wrote...  
Very attractive eyes.
Why do all the pretty girls always come from bloody manc lol
Good weekend?
What u upto?
msg bk
send message
xgodxdamnx wrote...  
right im 19 so i still fall under 20 not that im proud of bein attracted to a 16yr old but you are hot! and i really do find the whole hi how you doin shit borin so yeah i reackon i wanna get to know ya so my gonna get your msn? :) x
send message
joebemyname wrote...  
hey babe u ok wat ya up 2? xx
send message
greenyellowpunk wrote...  
hi baby u r bloody stunning i no u get this all the time but it s tru lol.... anwyay ha hope ur cool...
got msn?wbxxxx
send message
ryan3702681 wrote...  
hi there hun, how are you? wanna chat? xx
send message
gtrugby wrote...  
hiya hun hows u? u up 4 chattin at all?
btw u look stunnin in ya pics and u realy dont look 16 u look alot older!thats a gd thing btw!lol
wb xxx
send message
greenyellowpunk wrote...  
hi baby ur sooo damn pretty i no u get this all the time but its dam tru... anyway u good?
got msn?wbxxxx
send message
sx-instructor wrote...  
wow ur beautiful babes
great body x x
send message
bolton_boi_race wrote...  
a wanna hold u bby ur fkkin gorgeous xx
send message
doseofenigma wrote...  
hi ur gorgues like ur profile hows u add me mu msn is [email protected] xxxx
send message
offline 30 photos
 Send message
 Add friend
 Add to hotlist
 Rate member
 Report member
 one 2 one
Galleries1 gallery | view all
Photos of me
30 photos
Favorite Things

Food
chinese!!

Music
hardcore,wigan pier,dance n club

TV Show
sugar rush, sex in the city n hollyoaks

Movie
all the american pies and road trip

Night Club / Bar
NV n SOL

Animals
dog/cat

Person
my family and mi gurlieeessss :D

Website
Click here to view

Place
anywhere were they have shops

Possession/Thing
my make-up,straightners n fone

Details

Last logged onCool Tools™ only

Advanced statsCool Tools™ only


© Faceparty 2021. All Rights Reserved. Last Updated 25 January 2021.