Faceparty - Biggest Party On Earthâ„¢
MaleFemale 
Join FREE!Browse MembersMaleFemalePics + VidsCool Tools™Faceparty App™
profilegalleryfriendsblog
Name: *emma-jayne* It's my Birthday!
Details: 35 years old (Sagittarius), Female, Single, Open Minded
Location: Middlesbrough, Cleveland, United Kingdom
Profile Link:www.faceparty.com/emmajayne161
Recent photos10 photos | view all
 
 
 
 
 
In my own words

i like talking so send me a msg if u wanna chat :) x
My Mum Says...

keep ur knickers on lmaooo x
Friends15 friends | view all
recider
superchelski
n4cer
rosco28
spades121
dans_a_legend
dicky1975
notthatone
xcarlos
maximatt
wellhungjamie
angel_babe19819
Comments 10 of 212 | post a comment | view all
kjwhite wrote...  
Wicked pics babes, add me if you like [email protected]
Hope you wanna chat, you look like a lot of fun :)
send message
dutte wrote...  
HIYA GONNA KEEP THIS SHORT AND SWEET U SEEM A DECENT LADY WOULD LOVE 2 GET 2 NO AND U CHAT MORE CHECK ME OUT MY PAGE TELLS U MY LIFE SO IF U FEELING ME PLZ SEND YA NUMBER LETS CHAT MORE DONT CUM ON HERE MUCH HOPE 2 HERE FROM U SOON BOOO XXXX
send message
mark2h0t wrote...  
u ok hn? good weekend? nice pics btw xx cute
send message
kylesnaked69 wrote...  
very cute
send message
dutte wrote...  
LOOKIN GOOD NICE PICS SO WOT U GOT PLANNED 4 DA WEEKEND ANY ROOM 4 ME LOL CHECK ME OUT TELL ME WOT U THINK IF U FEELIN ME SEND YA NUMBER PLZ LETS CHAT MORE XXXX
send message
innocentst wrote...  
hey hpe ur k u wanna chat wb x
send message
chriswildman wrote...  
hiya you look amazing xx
send message
cutescotish wrote...  
add me pls nice profile [email protected]
send message
cutescotish wrote...  
hi hun tryed to send u a message but aint workin great pic add me pls [email protected]
send message
married77 wrote...  
I must say you look like you know how to have fun ;)
xxx
send message
offline 10 photos
 Send message
 Add friend
 Add to hotlist
 Rate member
 Report member
 one 2 one
Galleries2 galleries | view all
me
7 photos
nites out
3 photos
Favorite Things

Movie
Guardians of the galaxy

Animals
cheetah

Place
My bed

Possession/Thing
my mobile

Details

Last logged onCool Tools™ only

Advanced statsCool Tools™ only


© Faceparty 2017. All Rights Reserved. Last Updated 13 December 2017.