Faceparty - Biggest Party On Earthâ„¢
MaleFemale 
Join FREE!Browse MembersMaleFemalePics + VidsUpgradeOver 18s
pebbles5
iam no angel ;)
profilegalleryfriendsblog
Name: lorna bailey
Details: 31 years old (Taurus), Female, Single, Straight
Location: kent, Kent, United Kingdom
Profile Link:www.faceparty.com/pebbles5
Recent photos32 photos | view all
 
 
man of my dreams :)
 
biggest moth in the world on my front door ah
 
 
In my own words

i love people with a great sense of humour and is up for laugh ... i love films and music and generally like to make new friends but hate fake people so if u wanna chat just say hi but dont say hi if ur only interested in one thing iam not into freaky shit nor am i only bout the sex unlike some people i know and i dont give out my msn xmwahx iam generally caring and a big old girly loves hugs and kisses and if i dont reply iam not being rude ive ran out of replies :) mwah xx oh and i have Facebook (lilmisslorna) twitter (lilmisslorna) bebo and my space lol x
From Now On...

i promise to be on my best behaviour xxx
Comments 4 of 4 | post a comment | view all
evans1984 wrote...  
Happy birthday :)
send message
cambs23 wrote...  
oh really, lol must have a twin hangin around somewhere, yeah i have been struggling today, what have you been up to? sunday tv is rubbish, got any exciting plans this week? x
send message
cambs23 wrote...  
mine was good, got smashed last night, nah i live in Bromley why is that? lived in tunbrigde wells a while ago, xx
send message
cambs23 wrote...  
hey hows you? good weekend? xx
send message
offline
Send message
Add friend
Add to hotlist
Rate member
Report member
one 2 one
View photos (32)
Galleries2 galleries | view all
my lil life
26 photos
Photos of me
6 photos
Personal Stats

Interests
many many things

Makes me happy
family, friends, hugs and kissing

Makes me sad
Sex pests don't just make me sad they make me mad

Perfect Partner
no such thing

Bad habits
i shop to much lol and hardly act my age

Cigarettes
I smoke occasionally

Alcohol
I drink occasionally

Race
White / Caucasian

Hair
brown

Eyes
Green

Body Type
Average 

Favorite Things

Food
any thing cheesy

Music
60s rock house, old school garage, muse

TV Show
CSI, NCIS, vampire diaries

Author
stephanie mayer

Movie
lord of the rings all of them/starwars/aliens/

Night Club / Bar
nt fussy good music and great atmoshere and g

Animals
not all the time hehe but can be

Person
my mum

Website
Click here to view

Place
your bed lol :)

Possession/Thing
my bed

Details

Last logged on Cool Tools™ only

Advanced stats Cool Tools™ only


© Faceparty 2014. All Rights Reserved. Last Updated 22 October 2014.