Faceparty - Biggest Party On Earthâ„¢
MaleFemale 
Join FREE!Browse MembersMaleFemalePics + VidsCool Tools™Faceparty App™
pink_snow_white
im a nice person most ppl like me well like to think so lol hehe
profilegalleryfriendsblog
Name: kayleigh
Details: 29 years old (Cancer), Female, Single, Straight
Location: surrey, Surrey, United Kingdom
Profile Link:www.faceparty.com/pink_snow_white
Recent photos34 photos | view all
 
 
 
 
 
In my own words

hi mi names kayleigh if ya didn't already no. i like to chat to new ppl and sumtime meet new ppl as well. If ya like mi pro then send a message to me dnt, ppl say im a nice person, i can be mean unless sum one is mean to me first but i think that fare tho well if i like ya i myt give u mi Addy, i have a daughter called torey born 6th march05 she means the world to me shes just the cutest thing well i wuld think that lol anyway z hope to hear from ppl soon :P luv kay xxx oh and the lads that are after only one thing dont bother messaging me coz i aint some ppl have no respect for themselves that used to be me but it didn't get me anywhere.;)i only want genuine ppl plz :)
Blog 2 posts | view all
anyone
no wants to talk to me :(
In A Perfect World...

it would be perfect,every one would have wat they want , maybe more... ...but it's not sorry..maybe for some but im sure they wouldn't b on here reading this lol.
Friends3 friends | view all
speedy18d
rossgosexi
shmookins
Comments 10 of 16 | post a comment | view all
madsnowman wrote...  
you are beautiful add me [email protected] xx
send message
speedy18d wrote...  
hi babe u alright? wot u up2? just fort ill leave a comment beutiful :) missed chattin to u xxxx
send message
nutz_4_it wrote...  
here is my msn [email protected]
send message
speedy18d wrote...  
hi babes just fort ill write on ur page even thou where talkin to each other on msn lol :D me and u match :D mwah xxxx
send message
speedy18d wrote...  
serious is it every1 havin problems with msn then? lol i fort it was just my one lol. im tryin to sign on and on and its not workin :(. is your msn workin babes? xx wb
send message
speedy18d wrote...  
hi babes you alright? :) my msn aint working today :( duno why. wot u up2 babes? missed chattin to you xxxx wb
send message
speedy18d wrote...  
hi babes just fort ill leave you a comment even thou where talkin on msn lol :D love your new pics :) xxxx
send message
senorgentleman wrote...  
Helloooo! Sweet profile, i dig you muchos. lol Whatever that means. Oh great now i sound like atool.... erm Hi!! Im Andrew, im 26 and im from... Now i sound like im on Blind Date. Hmmmm.... :-)
Check out my profile and gimme a shout! Would be great to chat with you sometime :-)
send message
speedy18d wrote...  
hi beutiful babes just fort ill drop you a comment even thou where chattin on msn lol :D xxxx
send message
speedy18d wrote...  
hi babes u alright? missed talking to you. hope your having a nice day babes :) chat to you soon when your online :) xx mwah xxx
send message
offline
Send message
Add friend
Add to hotlist
Rate member
Report member
one 2 one
View photos (34)
Galleries1 gallery | view all
Photos of me
34 photos
Favorite Things

Food
anythink :P that i dnt cook tastes better

Music
i like all kinds of music my fav is trance

TV Show
eastenders,hollyoaks

Author
tv mag lol

Movie
any scarey ones i love em

Night Club / Bar
as long as i get drunk and have gud nite lo

Animals
my staffy shelby

Person
mum and daughter torey

Website
Click here to view

Place
anywhere out of my flat+my bed

Possession/Thing
my daughter, phone

Details

Last logged onCool Tools™ only

Advanced statsCool Tools™ only


© Faceparty 2017. All Rights Reserved. Last Updated 21 October 2017.